Vårstädning på agendan!

Ojojoj!!! Idag har vi haft fullt upp med vårstädning här på gården! Jannica var ledig så några av hästarna har kommit ut och jobbat lite, annars har dem också fått haft en ledig dag i vårsolen!

Eftersom det då inte direkt varit något jobb med hästarna, så har vi tjejer som jobbat idag glassat i solen med krattor och diverse andra redskap i högsta hugg! Och jag menar verkligen glassat.. Tro det eller ej, men jag har arbetat ute i endast linne idag! :) hade en tröja på mig först och jag trodde jag skulle flyta bort.. Hoppades på att få liiite lite färg i solens strålar, men jag tror att det var att hoppas på för mycket, tyvärr!

Idag har även en häst åkt hem till sin ägare och i morgon åker ännu en, fast denna ska till sin nya ägare! Lite tråkigt känns det allt att det är just den hästen jag fått börja rida och att jag precis kommit underfund med hur hon ska ridas. Men hon används inte så mycket här, så jag tror hon kommer få det toppen i sitt nya hem! :) vi hann iallafall med en sista tur nu ikväll, så jag får vara nöjd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner