Varför växer inte pengar på träd?

Hur bra skulle det inte vara ibland om pengar kunde växa på träd?
Just nu när det tryter rätt bra i plånkan så skulle jag bli överlycklig om jag kunde hitta några
såna fina papperslappar med någon gammal gubbe och en riktigt hög siffra på, gärna med så många nollor som möjligt ;)


Just nu i studenttider då man ska ha balklänning och allt därtill, sen ska man ha en klänning på själva studentdagen också och såklart den där vita mössan. Men inte nog med det.. Man ska ha råd att gå på alla dessa studentfester också, och man ska ha tröjor hit och dit med speciella tryck på och ja, jag vet inte vad.. Man måste ju nästan vara miljonär för att ha råd att gå ut skolan, ILLA !!

Fick hem en avi idag, tydligen har min studentklänning som jag beställde i måndags redan kommit, men..
Surprise Surprise, jag har inte råd att hämta ut den :'(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner