Stäng din mun!

USCH säger jag bara!!! Ska det verkligen vara så svårt för vissa människor att hålla sig till sanningen?
Just nu känner jag mig riktigt besviken och pissed off!
Ska det inte komma annat än lögner ur käften finns ingen anledning att öppna den över huvudtaget!


Denna låt är till DIG!!!


Postat av: Zoofie

sv; haha ja, min fot bara bränner. Som tur är då gör det inte lika ont på magen. Jag vågar dock inte hä en massa kallvatten på det, för då kommer det bara tusen gånger värre.



Ja, samma här! Dock så gillade jag slutet. Men folk är dumma i huvudet, mobbare är elaka. Hoppas folk inser hur det är.

2011-05-07 @ 01:21:42
URL: http://zoofie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner