Musik i all ära..

..men, varför har folk så att det börjar spela musik när man kommer in på deras blogg/hemsida?!

Jag säger då det, musik i all ära, men varje gång jag kommer in på en sida och musik börjar spelas så håller
jag rent ut sagt på att skita ner mig. Inte är jag berädd på det, jag kanske har volymen på typ.. 100%?! efter att ha kollat på film eller vad som helst. Klickar runt på massa sidor och rätt vad det är så skrålar någon skit dålig låt ur högtalarna, INTE OKEJ!

Nu kanske ni tänker.. "Varför inte stänga av ljudet så slipper du höra?!" Varför ska jag göra det?
Ska jag behöva stänga av mitt ljud hela tiden för att jag är rädd att skita på mig, för att jag är rädd att någon
där ute med kass musiksmak förstör hela sin hemsida med kass, skrålande musik?!

Don't get me wrong, Jag ÄLSKAR musik, men inte på det här viset :/

Usch vilken jäkla bitterfitta jag låter som idag! :P

Postat av: Camilla

Haha jag som tänkt jättelänge på att jag vill ha en låt på min blogg när folk kommer in..Kanske ska skippa den tanken nu då?! ;)

2011-05-04 @ 14:05:56
URL: http://caamiiillaa.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea

Om du vill - var med i tävlingen om en inbjudan till bloggsvar på min blogg!



Inte i syfte att tvinga dig att kolla min blogg, utan för att jag ville bli tipsad om dessa när jag själv ville ha en inbjudan!



Take care

2011-05-04 @ 14:49:09
URL: http://bewareofyou.blogg.se/
Postat av: Malin

Håller verkligen med dig. Det värsta är om man sitter och klickar runt, har sin musik på samtidigt.. Och inte fattar att det är från en blogg den andra skit musiken kommer ifrån. DET är jobbigt !

Men jag förstår dig verkligen hur du menar!

2011-05-04 @ 16:03:04
URL: http://eentity.se
Postat av: ZOOFIE

ÅÅÅÅH jag hatar det där jag med! Bara den inte startar när man kommer in, utan att man får sätta igång den frivilligt är det OK! ^^

2011-05-04 @ 21:36:44
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner