Don't be a drag, just be a queen

Har suttit hemma och trixat lite med olika sminkningar idag igen. Även denna gång hämtade jag inspiration från Zandrassmink. Gjorde denna gång en sminkning som hon själv kallar för "Breath".



(klicka på bilden för att komma till bloggen)

Jag tycker att det är hemskt roligt att hålla på med smink, men jag tycker även att jag är otroligt värdelös, men övning ger färdighet brukar det ju sägas, så jag fortsätter att försöka iallafall :)

Sminkningen jag testat idag är alltså denna:



(bild lånad från Zandras blogg)


Här är mitt resultat:







(inte alls speciellt bra bilder, men man ser ju helheten iallafall)


Så, hur tycker ni att jag lyckades för att vara totalt nybörjare? (be nice ;D haha)

Postat av: Katta

Vars skitbra det där :)

2011-05-19 @ 16:59:31
Postat av: Emil Assergård

tyck de se svinbra ut ja! :D

2011-06-25 @ 02:43:52
URL: http://finest.se/emilassergard
Postat av: Bella, ung mamma

Snyggt!!

2011-09-06 @ 11:50:18
URL: http://isabellenojd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner