Blir en tidig kväll ikväll

Får nog bli en tidig kväll, har försökt få massa plugg gjort flera kvällar i rad nu, men jag orkar verkligen inte idag.
Jag vill bara få lägga mig och sova. Då kanske man kan ta sig upp i tid i morgon också. Inte som idag, vaknade runt 13.30, dock kanske inte så jätte konstigt då jag inte kunde sova något i natt. Tvärslocknade strax innan det egentligen var dax att kliva upp, kunde verkligen inte hålla ögonen öppna fast jag kämpade som en idiot.

Med detta säger jag god natt och avslutar dagen med att slänga upp några bilder från slutproddan!



Jag, Shut Your Mouth



Jag och Emil, You Give Love A Bad Name



Jag och *****, Onda Tanken

(bilderna lånade från gbskola.solleftea.se)
Postat av: lovisa

Kul att du är med i tävlingen om veckans bloggintervju:)

2011-05-11 @ 08:32:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Johanna

du borde försöka filma in när du sjunger istället! Det är roligare att se :)

2011-05-12 @ 13:10:56
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner