Massa nya spel till mig :)

Ligger i sängen med datorn på magen och bara tar det lugnt. Kikade in på cdon bara för att se om det fanns något intressant för en billig peng. Hittade lite olika expansions till sims 3, men då är det ju så att jag just nu kör "original" spelet med en crack, så jag blev osäker på om det skulle funka att installera några andra utan att jag ska behöva stoppa i skivan, som jag då självklart inte kan...

Men numer kostar inte sims 3 så himla mycket eftersom att det har börjat bli till åren. 199 kr på cdon är ju inte så farligt tänkte jag. Har jag originalspelet så kan jag ju köpa fler sedan. Men så kom jag på att jag har världens snällaste moster som gett mig ett presentkort. Ett sånt där som man får välja själv vart man vill spendera pengarna, och jag hade redan bestämt mig för cdon, så varför inte tänkte jag..

Så nu har jag beställt hem 3 nya spel;

Sims 3, original
Sims 3, kvällsnöjen
Sims 3, drömjobb






Kommer bli AWESOME, längtar som en tok tills jag får hem dem så jag får nörda lite ;D hahaha

Postat av: Denise & Linnea

Svar: Tack så mycket för din kommentar! :) Hoppas du följer vår blogg i fortsättningen också! :)

2011-03-31 @ 17:01:46
URL: http://dressyrmakarna.blogg.se/
Postat av: Yohanna

tjena, snygg blogg! Jag tycker du kan gå in på min blogg & skriva några frågor till min frågestund. det hade varit jätte snällt!



http://yoyossecret.blogg.se/2011/april/fragestund.html



ps. om du inte gillar sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt för det!

2011-04-05 @ 16:38:04
URL: http://yoyossecret.blogg.se/
Postat av: Denise & Linnea

Svar: Tack så mycket! :)



Angående din fråga om färg på sadel och träns så ska jag ta upp det i ett separat inlägg på bloggen. :)

Jag försår att du reagerade på det, liksom många andra gör. Men håll utkik i bloggen imorgon så kommer förhoppningsvis mitt svar upp! :) Ha en bra dag! //Denise

2011-04-13 @ 00:09:05
URL: http://dressyrmakarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner