Glad tjej får snart nya skor :D

Har nu länge velat ha ett par ankelboots, tycker dem är sjukt snygga, speciellt dem från have2have.
Men jag kände att jag inte har råd att lägga ut så "mycket" pengar som dem kostar just nu, man är ju tyvärr inte miljonär :/ haha
Men eftersom att jag så gärna ville ha ett par så kikade jag runt lite på tradera bara för att se ifall det fanns några liknande till reducerat pris. Och visst fanns det, men dem hade redan typ 15 budgivare och låg på rätt högt pris,
så det kändes som att dem skulle hinna bli minst lika dyra som ett par nya innan tiden gått ut, alltså rätt ovärt.

Sen mitt upp i alltihop så kände jag att dessa ankelboots inte riktigt är min stil, jag skulle ha haft något som är lite mer "rockigt" i stilen och hittade ett par sjukt snygga, enligt mig. Det bästa av allt var ju att det ännu inte var några bud lagda och utropspriset låg på 100 kr. Awesome tänkte jag och la ett bud. Dock var det ju 5 dagar kvar av aktionen då. Men mitt 100-kronors bud höll enda tills idag runt 13.30 då någon jävel la upp till hela 105 x) haha
Men jag la ett maxbud på 200 kronor och ledde med 122 enda tills aktionen tog slut klockan 17.00. Tack och bock säger jag. 172 kronor med frakten inräknad är ju inte fy skam !!! :D



Vet inte vad ni tycker, bryr mig dock inte heller, jag gillar dem och det är väl det som är huvudsaken?! ;D haha
Postat av: Ems

Dom är skit snygga:) bra köp:D

2011-03-22 @ 17:49:30
Postat av: Eriiza

Himla snygga, passar till det mesta ! =)

2011-03-22 @ 17:51:50
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner