Mycket som händer

Nu har jag varit utan dator hur länge som helst känns det som. Lämnade in den 23 maj tror jag att det var.
Skulle ju då få hem papper från försökringsbolget som skulle fyllas i och skickas tillbaka. Det skulle då ta ca 1,5 vecka att få tillbaka datorn. Trodde att alla papper skulle komma typ jätte snabbt, men icke!
Tog snarare flera veckor att få dem. Så nu är dem ifylld och skickade. Hoppas att det går fort och att det går vägen så jag får en ny dator. Eller åtminstone en hel dator.

Har även tagit studenten, typ århundradets varmaste dag just då, svetten bara rann på allt och alla, inte så fräscht. Sönderbränd var ordet!

Sedan har man även ångrat sig angående beslutet att ta ett fjärde år på GB. Har nu tagit beslutet att skiva ut mig från det skitstället och istället plugga lite andra kurser på Komvux, hoppas bara att jag kommer in. Skickade ansökan idag!!! :)

Dock hatar jag soc just nu, men men det löser sig. fattar bara inte hur dem kan sätta folk på pottkanten helt utan pengar och inte ge minsta lilla hjälp. Jaja, blir väl inkasso nästa.. skojja!! Det löser sig med blomma...!!! ^^

Aja, ska väl försöka dra med mig Olof och lillebror min ut i skogen nu så ska vi sätta lite plant, skogen måste ju också få lite bebisar som kan växa sig till stora fina.. Granar?! Äsch, tjänar ju lite cach iaf så man kanske klarar sig några dagar framöver ;)
Postat av: Anonym

allt BRA idag?:)

jag har nu publicerat vinnaren av en valfri vara, kika om du vann:)

2011-08-08 @ 16:04:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

HEj har du haft en bra helg?:)

Just nu lottar jag ut en sminkpalett med 88ögonskuggor i från upbrand, klicka här om du vill delta; http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/august/utkast-aug-20-2011.html#comment

2011-08-21 @ 17:27:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner