Frånvarande

Hallå på er allihopa. Nu har jag återigen varit frånvarande här på bloggen.
Men denna gång beror det faktiskt inte på ointresse eller något sådant. Jag hade verkligen kommit igång igen och tyckte att det var roligt att blogga, men så var "olyckan" framme. Så det är på det viset att jag för tillfället inte har någon dator, eftersom min är trasig och inlämnad. Sitter och väntar på att få hem försökringspapper som ska fyllas i och efter att dem kommit in till försökringsbolaget skulle det ta ca 1,5 vecka innan jag kan få tillbaka datorn, eller få en ny, det beror på. Hoppas att det går fort och smidigt iallafall. Känner mig väldigt låst och borta utan min dator. Ni kan ju kanske tänka er. Har man en dator som man kan använda när man känner för det varje dag och sedan helt plötsligt har man den inte längre.. JOBBIGT!!! Kan ju lova att det inte var det lättaste att betala räkningar genom internetbanken på telefonen ^^ haha

Men, där har ni alltså anledningen till att jag inte bloggat något och kommer antagligen inte göra det något mer på några veckor heller. Men det visar sig. Ni får hålla utkik, rätt vad det är så kanske det dyker upp ett och annat inlägg när jag fått chansen att låna en dator.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner