typiskt också

Jaha då är denna fredag snart slut känns det som. Jag som kände mig så himla diktig i morse när jag faktiskt tog mig upp i tid till skolan. Fick idag även veta att jag klarat psykologi A kursen som slutade idag, känns toppen. Hade jätte långt hål idag, 9.50 till 12.25 och ingen jag brukar umgås med var där, endra så hade dem lektion, APU eller var helt enkelt inte där och jag hade skit tråkigt så jag gick hem över lunch. Men när det bara var ca 5 minuter kvar tills jag skulle gå tillbaka till skolan, vad händer? Jo, jag tvärslocknar och vaknade för ungefär en halvtimme sen. Nu känner jag mig inte så himla bra längre, jävla skit !!! :@

Skulle även sticka till backen idag med Tommy för att försöka umgås som kompisar, och det var faktiskt något jag såg fram emot, men självklart så skulle det bli -20 ute idag. Känns ingen höjdare att åka skidor när det är så kallt, så vi kanske gör ett nytt försök med att komma iväg i morgon eftersom det ska bli lite mildare ute då, hoppas !!

Postat av: Anonym

finns inget dåligt väder bara dåliga kläder..och klena personer som inte klarar lite vinter

2011-01-14 @ 19:46:24
Postat av: P-A

ser att du redan fångat tommy på bild ;)

2011-01-15 @ 00:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner