Kommer bli en lång dag -.-

Yeii, jag har inte somnat än, GREAT !!! -.- Är så äckligt trött, men somnar jag nu så är ju hela dagen förstörd och troligtvis även resten av veckan, om inte mer till och med.. Har spenderat natten med att rita lite mer och sedan sett ett par avsnitt av Felicity, bland annat ett grymt skrämande avsnitt. Höll ju nästan på att skita knäck här ett tag. Riktigt skumt var det. I vanliga fall så utspelar sig serien i det "moderna" New York och huvudrollen Felicity utbildar sig vid New York University. Men helt plötsligt kommer ett avsnitt som heter "Help for the Lovelorn" som utspelar sig under möjligen 50-60 talet, allt blir svartvitt och ser allmänt gammalt ut. Felicity lider av ett brustet hjärta ochfår råd om att gå till en klinik som ska hjälpa henne att bli av med hennes "hearteach". Men efter hennes första besök på kliniken börjar knepiga saker hända. Hon ser och hör folk som inte existerar eller iallafall inte är vid liv. En tom bandspelare börjar "prata" med henne och ber henne att "öppna 67". Ingen fattar vad som händer, allra minst Felicity själv och efter att kliniken söker upp henne på både det ena och det andra viset börjar hon känna sig trakaserad. En kväll ska hon jobba ensam i en biologisal där dem studerar kroppar av döda människor. Läget är ju upplagt för att något skrämande ska hända, och såklart blir det även så. Hon ser spegelbilder av folk som inte är där och börjar bli smått hysterisk, hon tror att hon börjar bli galen. Mitt upp i alltihop så upptäcker hon att en av behållarna till liken har numret 67 på sig och öppnar upp den. Helt plötsligt börjar liket snacka med henne för att berätta vad sem händer på den lömska kliniken. Det visar sig att dem som botemedel för ett brustet hjärta sliter ut hjärtat ur kroppen för att dem aldrig mer ska kunna känna hjärtasorg.. Wierd !!! Även ett jäkligt skumt avslut på avsnittet, var bara glad när det tog slut så jag kunde få se på ett vanligt avsnitt igen.

Ligger och funderar på att hä mig upp och traska iväg på gymmet, har inte så mycket annat att göra här hemma, och jag är rädd att om jag ligger kvar här i sängen så kommer jag slockna snart, vilket inte FÅR hända !!!
Hoppas på att Tommy ska ha tid att träffa mig en sväng idag för att hjälpa mig att fixa lite grejer på datorn och sedan prata lite om den situationen vi sitter i, det kan inte fortsätta såhär, då kommer det sluta väldigt olyckligt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner