Breast Enhancement Tool ?!

Sitter hemma och leker lite med Photoshop och provar lite nya saker. T.ex så provade jag just att förstora brösten på en tjej, såg heeelt förjävligt ut, men vafasen, man kan väl inte vara proffs på allt, eller?! ;)
Tommy sitter brevid i soffan och bara piper när jag frågar vad han tycker = ett dåligt jobb. Så jag påstod att man faktiskt inte kan vara jätte bra första gången man testar. Kanske om man är någon form av naturbegåvning, men det är ju tyvärr inte jag, damn it !! x) Tror han att han är så mycket bättre själv så tycker ju jag att han kan bevisa det. Visst, det kunde han ju göra, för han är ju så bra, han som inte ens vet vad alla verktyg är och hur dem används?! Bara för att frågar jag om han ens vet vilket verktyg han ska använda för att förstora brösten.. Absolut säger han, man använder ju "bröstförstoringsverktyget!"... Allvarligt, "bröstförstoringsverktyget" ?? OMG, du har mycket att lära hjärtat ! ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner