So far So good

Hej och hå... Håller mig fortfarande ganska bra. Har än så länge tagit 1 vanlig snus idag, annars bara Onico.
Känns toppen så här långt, känns som att jag faktiskt kan klara det här. Trodde att det skulle kännas mycket värre.
Men det är ju trots allt bara första dagen, så det kanske blir mycket värre under veckan. Kommer bli en utmaning, men jag ska klara det. Egentligen, om jag ska vara ärlig, så har jag verkligen inte viljan att sluta snusa, jag gillar verkligen snusen, jag tycker att det är gott. Så den enda anledningen till att jag ska sluta, ja förutom att det är ohälsosamt, så är det det endast för att försöka spara pengar, har ju knappt några nu. Så det skulle vara hemskt skönt att ha lite att röra sig på. Även känns det som en "livlina" till sommaren om jag inte skulle lyckas få ett endaste jobb. Så att spara pengar är min enda anledning att sluta, så jag hoppas att pengarna hägrar tillräckligt mycket för att jag ska lyckas ;)

Började även lite lugnt med lite striktare träning. Än så länge så är det väl inte så hård träning eftersom att jag har hållt uppe ett bra tag. Skulle jag tvärsluta med alla dåliga vanor och börja hårdträna helt plötsligt så skulle jag antagligen bli tvärsjuk. Det är ju verkligen inte bra att tvärsluta, känner folk som har blivit jätte sjuka efter att ha tvärslutat, är därför jag trappar ner lite först och tar Onico för känslan att ha något under läppen.

Men idag har vi då varit duktiga och tagit en promenad och sedan blev det ett 30 minuters "weight loss" intervall-pass på crosstrainern som avslutades med en banan, gott :)

Alltså för att summera, än så länge går allt bra, både träningsmässigt och ovanomässigt. Inget godis, ingen energidryck, knappt någon vanlig snus och första pengarna insatt på sparkontot. Jag känner mig helt enkelt nöjd! :)

Postat av: Eriiza

Oh ja, hoppas du har saker du kan göra så att du slutar tänka på abstinensen... ? =)



Ja, vissa människor är bara för dumma för sitt eget bästa..

2011-02-22 @ 13:03:30
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner