I'm not invincible

Alltså.. HEJ!!! :)

Vet inte varför.. Men helt plötsligt, såhär mitt i natten, fick jag sån otrolig blogg-lust! Jag menar, jag har ju inte bloggat in ages. När min dator kraschade så hade jag ju inte så mycket att välja på än att ta en paus, en lååång paus. Tog väl lite längre tid än väntat att få en ny. Drygt två månader faktiskt!

Men då tänkte jag, att så fort jag fått min nya finfina dator, då ska jag sätta igång igen, bättre än någonsin förr!!! Men blev det så? NEJ!!! Har som inte haft minsta lilla motivation, eller inspiration heller för den delen! So why bother? Men så blev jag sugen att kika in på en blogg nu ikväll, men kunde inte för mitt liv komma på adressen. Men jag visste att den skulle finnas bland mina gamla kommentarer. Så upp, upp och iväg.. In på bloggen och kika igenom kommentarerna. Då inser jag att jag har hur många olästa som helst på flera månader gamla inlägg. Var tvungen att kika in på inläggen i sig för att fatta riktigt 100 vad kommentarerna betydde och då, bara som en blixt från klar himmel.. Där kom blogg-motivationen!!!

Så.. därför har jag beslutat att försöka ta tag i denna blogg igen, för allt det är värt. Kan inte lova att uppdatera som Swedens Next Top Blogger, men jag kan ju alltid kika in då och då, skriva av mig lite om vad som händer. Kan lova att det hänt en hel del förändringar, eller ja.. kanske inte något märkvärdigt egentligen. Men känns väl lite som att man sitter på toppen av ett isberg; Kallt, Hårt, men ack så glatt! Haha där fick jag till det, eller?! ;)


Postat av: Eriiza

Har fortfarande inte lyckats att få sova...

Börjar verkligen tära på mig nu..

2011-08-24 @ 13:27:15
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Emma

sv: Jamen verkligen! Dom säger ju att dom ska ta bort men inget händer ju, Dannero vet man iaf har bra underlag och framförallt plats :)

2011-11-23 @ 21:30:34
URL: http://dressyremma.blogg.se/
Postat av: Madelene

hejsanhejsan!

är det bara bra? ;)

jätte fin blogg!

kram

2011-11-27 @ 21:31:43
URL: http://madelenerehnvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner