snor jävla trött

Ja, det är just vad jag är nu !!! :S
Stack ju som sagt iväg till Tone igår kväll, var tänkt att jag skulle vara där ett tag bara,
men jag blev kvar hela natten.. Ingen av oss vågade sova ensam, så jag stannade
och det blev inte mycket till sova... Tone somnade vid 5 tiden,
låg där i soffan och sussade så sött, men inte jag inte, jag var vaken,
så när klockan var 6.50 så tog jag mitt pick och pack och vandrade hemöver...

Nu tittar jag på Vakna med The Voice och är äckligt trött och vill inget annat än att lägga mig och sova.
Det skulle ju vara underbart, men jag måste masa mig upp och dra mig iväg till skolan.
Halsen är helt igentäppt, mysigt -.-



Nä, nu upp och dra iväg.
Hoppas ni får en bra jävla dag...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner