nu väntas Idol och sedan plugg

Usch vad jag känner mig helt död idag, tvär slocknade
när jag kom hem, FAN också, jag som skulle kämpa -.-
Men men, jag vaknade iallafall när Jim kom och det var dags för gymmet.
Blev ett lugnt pass, orkade verkligen inte, kände mig helt slut...

Väl hemma igen blev det till att direkt slänga sig över datorn och NE
för att skriva ett arbete till Nutida Konst om Gösta Adrian Nilsson.
Blev faktiskt fördig rätt snabbt, kändes skönt, ända tills jag kom på att
jag har två religionsuppgifter att göra klart ikväll som ska in i morgon.
Men det får faktiskt vänta, tänker titta på Idol först innan jag orkar plugga mer.


Måste bara kommentera hur fruktansvärt mogen Kissie (Pissie) är,
nu har hon återigen hängt ut en oskyldig bloggläsare med dennes mobilnummer i bloggen.
Moget, verkligen !! -.-
I och för sig, hon hänger ofta ut sina stackars läsare, men det som stör mig
är att det faktiskt är en tjej från min hemby den här gången,
och hon uppmanar sina läsare att ringa. Lär ju kännas kul, eller ?! ^^
Jag skulle då inte vilja ha mitt nummer ute på en av sveriges största bloggar, usch !!
Näe, fy också, kan ju vara snäll att bjuda tjejen på en länkning,
lite extra besökare är ju aldrig helt fel ;)  Läs hennes blogg här --> http://zoofie.devote.se/

Nu börjar Idol, så vi hörs senare!!
Postat av: Zoofie

Jag förstår på allvar inte hur den tjejen fungerar. och inte heller hur hon fick mitt nummer! Jag antar att det var någon siffra som blev fel eller så tog hon helt enkelt bara något nummer.

Jag menar, skulle jag slösa pengar på att ringa henne när jag redan lever så jävla fattigt? x'D haha nej..

Tack för länken! :) haha

2010-09-14 @ 20:47:31
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner