Jag har bajs i min potta -.-

Usch, Tone sitter och fiser i min soffa, så himla äckligt.
Jag tycker att man är oförskämd och ouppfostrad när
man fiser, speciellt hemma hos andra, vem gör så liksom ?!
Dessutom så luktar det ju också, speciellt hennes för dem har en sån
där äcklig äggig odör !!

Inte nog med det, hon har typ världens största hål i socken
så hela stortån sticker ut.

Såg på Tyra Bank's show idag, en av tjejerna hade
såna där glansiga leggings och alltså hon använde samma jämt,
hon tvättade dem aldrig eller nått, hur äckligt är inte det då ?! daaahh
Jag menar, det är ju inte direkt hygieniskt, tänk hur mycket bakterier som
samlats där egentligen, usch !! :O

Angående i rubriken så har Tone en potta hemma som hon använde
när hon var liten. Försts gången hon lade sin avföring i den så sparade
dem det för att dem tyckte att det var så sött, hon har den hemma i bokhyllan.
Tycker inte ni också att det är lite sött?! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner