hemma igen efter skolan

Ja, jag tog mig faktiskt iväg till skolan idag, STORT JÄVLA KORS I TAKET !!! x')
Var nästan 100% säker på att jag skulle lyckas slockna under den halvtimme jag
hade hemma i morse efter att jag kommit från Tone, men icke, jag höll mig vaken.
Men jag var nog lite nervös och orolig för att somna, med tanke på att jag
fixade mig och började gå till skolan redan 7.50 (40 minuter innan skolstart).
Men det var väl kanske lika bra, eller vad tror ni?! :p

Nu är jag ju som sagt hemma igen och jag känner mig fortfarande äckligt trött,
men inte på samma vis, det har liksom börjat vända till övertrötthet och flum..
Känns däremot som att jag skulle vilja (behöva) sova en stund nu,
men det är väl kanske lika bra att tvinga sig till att vara vaken resten av dagen så
kanske jag kan somna ikväll. Har ju massa skolarbete som MÅSTE göras idag,
ska ju lämnas in i morgon :/ Har ingen lust eller ork !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner