valet och kvalet

Har nu suttit rätt länge och diskuterat frisyrer och jag tror att jag faktiskt har bestämt mig
om hur det kommer bli, så nu är det bara att hoppas på att det faktiskt blir bra också :)
Men det tror jag nog att det blir.. Får se om det kanske blir gjort i helgen :)
Men måste prata lite med Tommy också om vad han tycker.
Fast.. han har nog inte så mycket att säga till om faktiskt,
jag gör som jag själv vill, mitt hår - mitt val, punkt slut !! :D haha

På tal om det så kommer han ju hem snart, han slutar ju tidigare
på torsdagar när han jobbar kvällsskiftet, så han lär komma om
cirka 10 minuter kanske, om inte tidigare till och med, edt lär märkas.

Nu ska jag ta mig lite kvällsfika och sedan blir det väl sängen.

Postat av: Janina - mamma till Nicolina

Hejsan!



Jag har just nu en tävling på min blogg, där man kan vinna en inbjudan till "Bloggsvar". Kika in och delta du med! :)



http://nicolinasmorsa.blogg.se/2010/october/jag-firar-helgen-med-en-tavling.html

2010-10-17 @ 12:28:22
URL: http://nicolinasmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner