Usch vilken jobbig dag

Mådde inte så bra i morse så jag stannade hemma från skolan.
Skulle egentligen hjälpa till på en spelning och rigga och sedan servera
publiken och massa annat eftersom jag själv inte kunde vara med och sjunga.
Men då jag inte mådde så bra så blev jag hemma i sängen istället.
Så hela dagen har spenderats i sängen och framför tv'n/datorn.
Nu ikväll har Tone varit här en sväng, vi planerade en liten tripp
i morgon, vi ska först hämta ut ett spännande paket till henne, Halloween dräkten :D
Sedan ska vi kanske hem till mig och hämta några grejer, vidare ner till Ramsele
och hämta ut ett paket till mig också, mitt smink som äntligen kommit, Längtar så mycket
tills jag får hålla det i min hand, tills jag får öppna paketet och tills jag får testa massa
olika sminkningar. Man kommer ju kunna variera iallafall nu när man har 120 olika färger ;) hehe

Sitter just nu och väntar på att Tommy ska komma hem, då ska vi beställa min dräkt
till Halloween, sen är det bara att hoppas på att jag hinner få den..
Kommer bli så jäkla bra :)

Postat av: iCornr

Hej lägg till dig hos iCornr och visa din blogg på iPhone :) http://www.icornr.com/sv/

2010-10-29 @ 14:58:05
URL: http://www.icornr.com/sv/
Postat av: ebba

sv: jaa det är verkligen jättejobbigt :( saknar min häst så in i H-vete :(

2010-10-29 @ 15:02:59
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner