irriterande

Har inte haft tillgång till telefon på hela helgen, blir så less..
Var en räkning som min kära mor skulle betala men som det blivit något
missförstånd med, så den var såklart inte betalad, så mitt abonnemang är skuldstängt -.-
Kan börja använda den igen tidigast i morgon.. :(
Jag känner mig så låst utan telefon, det är sjukt alltså, hur gjorde dem på den
tiden då telefonen inte fanns ?! x) haha
Näe, men alltså jag känner mig jätte låst när jag inte kan få tag på folk
när jag behöver osv. Det funkar ju inte direkt som förr då man knackade dörr
när man ville ha tag på folk, utan nu ringer man ju alltid innan, eller smsar :p
Men men, man får väl hålla sig hemma och vänta på Tone som ska komma
vet bara inte när, det märks när hon kliver innanför dörren ^^ haha

Postat av: camilla

Va jobbigt :/ men måste säga att du har en väldigt fin blogg :)

2010-10-17 @ 15:01:02
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv; Jaha :D Sjunger du i något band? :)

2010-10-17 @ 21:09:04
URL: http://amandapetterssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner