hatar kundtjänst -.-

Har ju varit utan telefon nu i snart 2 veckor, är rätt less på det nu,
så jag tänkte förtidsöppna abonnemanget, men icke..
Man skulle tydligen ringa telias reskontraservice för att öppna i förtid.
Så jag och Tone testar ringea, men då har dem bara telefontid mellan 8-17, Irriterande !!! -.-
Så istället skriver jag till halebops kundtjäns där jag sist blev lovad att abonnemanget skulle
öppnas så fort pengarna kom in.. Bullshit säger jag bara !!!
Det har nu gått 5 bankdagar sedan pangarna kom in, har jag nån telefon ? NEJ !! :O
Men enligt henne jag fick prata med på kundtjänsten den här gången så kunde hon inte
alls öppna mitt abonnemang, utan jag får ringa till Sergel i morgon och prata med dem där
för att be dem öppna.. Varför säger den ena att september räkningen vart fel och att HAN fixar
stängningen direkt efter pengarna kommit och den andra säger att augusti räkningen var fel
och att hon inte kan sköta öppningen, hon kunde tydligen inte ens se om pengarna kommit in ?! :O
FY FAAN VAD LESS JAG ÄR PÅ HALEBOPS KUNDTJÄNST NU !!! :@


Postat av: Halebop

Hej!



Lars heter jag och jobbar på Halebop.

Tråkigt att din telefon inte fungerar.



Har en faktura gått till inkasso kan vi tyvärr inte öppna abonnemanget förrän pengarna kommit in på kontot.



Skriv in dina uppgifter till [email protected] så kan vi titta på ditt ärende och eventuellt hjälpa dig ifall något är fel.



Ha en trevlig dag !

Mvh Lars L

Halebop

2010-12-07 @ 13:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner