dryg kväll

Fick till slut fingrarna ur asrlet att se filmen, så nu är det
äntligen gjort, men då blir ju frågan såhär; vad i helvete ska jag göra nu då?!
Tommy slutar inte förens om en halvtimme, vilket innebär att det är
cirka 1,5 timme tills han kommer hem, hur ska jag lyckas fördriva den tiden liksom?!
Finns ju inte alls mycket att göra ensam såhär en onsdagskväll mitt i oktober :O
Aja, man får väl försöka göra det bästa utav situationen
och typ använda tiden till något vettigt, typ.. plugga lite ?!
Ja, så får det bli.. tror jag :P

Postat av: Emil

Sådär tänker jag med, man borde plugga men för mig blir det inget :(

haha!

Fin blogg du har!

Hare bäst /Emil

2010-10-14 @ 00:14:19
URL: http://thewaytothetopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner