är trött och seg i kroppen

Har precis kommit hem, eller, för ungefär en kvart sen..
Sket faktiskt i dansuppvisningen och höll på i fotolabbet tillsammans med Elina istället, var mycket roligare :P
Man ville ju som hjälpa till lite, eller iallafall titta på, för två av bilderna var ju, som jag sa
tidigare, på mig :) haha Tycker att dem blev riktigt bra, Elina är duktig :D
Nu sitter jag hemma och funderar lite på vad man ska ta och äta idag, risotto kanske,
skulle vara gott. Men jag känner mig så sjukt seg efter denna dag, så jag vill bara lägga
mig ner under ett varmt och mysigt täcke och kanske se på någon bra film..
Aja, vi får se hur det blir..

Postat av: lovisa

sv: ja fast man skulle ju må grymt dåligt!

2010-10-26 @ 16:18:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan snygging :)!

Var du på experience white i helgen?

Det var hur grymt som helst! :)

Om du gillar att festa och dansa (14-20 år) så är det höstens hetaste fest nu till helgen!

FESTINFO

PLATS: Fryshuset ARENAN

DATUM: Lördagen 30 Oktober

TID: 20.00-02.00

PRIS: 120 kronor (140 kronor i dörren)

GARDEROB: 10 kronor

ÅLDERSGRÄNS: 14-20 år

Medtag legitimation.

Låter inte det hur grymt som helst? :)

2010-10-26 @ 17:47:23
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner