är så trött..

Känner mig helt slut i kroppen, halv sjuk hela tiden, om bara förkylningen
kunde bryta ut på riktigt så man kan få bli frisk igen..
Igår var en jobbig dag, den började helt värdelöst och fortsättningen
blev ju inte direkt bättre, skänker en tanke till dig och din familj !! <3

Var på psyk idag också, var väl sådär, vi pratade mest om hur min sömn ska bli
bättre, hur jag ska kunna somna tidigare och hur fasen jag ska ta mig upp på morgonen..
Pratade även lite om hur jag ska kunna förbättra min ekonomiska situation,
så får hoppas att vår plan går i lås, då blir jag lycklig, lite pengar extra varje månad iallafall :)

Nu hade jag tänkt sätta mig och se på en film och sedan svara på lite frågor
från den till psykologin så det blir klart någon gång, skulle ju vara bra.


Förresten, Tone satte i sitt löshår idag. Det blev riktigt fint gumman !! :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner