26 oktober 2010

Sitter just nu vid världens segaste dator i en sunkig datasal på skolan -.-
En vanlig skoldag på tisdagar är skön, börja 8.30, ha två lektioner och sluta för dagen 10.45,
så underbart brukar det vara, men icke.. Idag skulle vi ha en extrainsatt religionslektion
klockan 12.25, så det blev ju lite mer än 1,5 timmes håltimme.
Sen inte nog med det så har vi en dansuppvisning att gå på idag också, som är
obligatorisk, så istället för att sluta 10.45 som vanligt så blir det väl 15.30 -.- dööö...

Ska väl snart börja dra mig ner mot Hullsta för att ta plats och kika på dansen,
orkar inte sitta kvar här, har inte mått något vidare idag.
På andra lektionen började jag helt plötsligt må jätte illa
och när jag var på väg därifrån fick jag stanna och luta mig mot väggen, höll på att stupa handlöst,
blev helt tvärt yr i skallen.. Så tänkte faktiskt gå hem direkt efter lunch.
Men bara för att Elina ville ha en modell till sina foton så stannade jag kvar, känner mig ju faktiskt
lite duktig nu när jag var kvar trots illamående :p haha

Ähh, ha en bra dag så hörs vi kanske sen..

Postat av: lovisa

sv: smart drag, jag gjorde samma sak;)

2010-10-26 @ 13:44:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner