25 oktober 2010

Jaha, ännu en dag har gått och det blir bara kallare och kallare ute..
Idag när jag och Tone var en sväng på stan så höll vi båda på att
slå på arslet, samtidigt, för att det var så halt ute, och det blev ju inte
direkt bättre nu på kvällen, snorhalt !! :O

Har varit en sväng till Näsåker idag, Tone har äntligen fått hem sitt smink
från Kina med 120 ögonskuggor, så mitt paket borde komma vilken dag som helst nu, längtar !! :D
Har även kikat runt lite efter lite kläder till halloween, är ju inte så himla länge kvar nu.
Hoppas bara att jag kan få de kläderna jag vill ha och att Tommy också vill vara med.
Tänker tyvärr inte visa någon bild innan jag vet lite mer om hur det blir :p

Aja, nu ska jag in i duschen en snabbis innan pojken kommer hem.
Natti !!
Postat av: Emma

riktigt mysig blogg :)

2010-10-26 @ 07:00:52
URL: http://emaleh.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: visst:P jasÅ? jag har också en sån, var köpte du din?:d

2010-10-26 @ 08:29:11
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner