19 oktober 2010

Åhhh... Har fortfarande ingen telefon, känner mig så grymt låst så
jag håller ju på och gå under i min ensamhet :S
Känner mig iallafall lite duktig, har än så länge lyckats vara på alla
lektioner den här veckan, men det är ju 3 dagar kvar, men jag ska tvinga mig själv.
Även gymmet har blivit mycket bättre nu. Jag och Tone har gett oss fan
på att nu ska vi köra seriöst och pressa på och inte ge upp så fort
det blir lite jobbigt, utan nu är det verkligen allvar, nu ska det bli ändring här !!!
Började gymma ordentligt igen igår och det är ju inte utan att man faktiskt
har lite träningsverk idag, awesome !! :D haha

Känner mig sjukt trött, kan inte denna gråa tråkiga vardag bli lite bättre,
man blir trött bara av att titta ut genom fönstret, bara grått -.-
Var så trött idag på skolan så jag somnade på sista lektionen och när jag vaknade
hade jag grymt snygga märken i pannan som dessutom satt kvar en timme.
Men jag gilla det, sketa snyggt ju x') haha

Aja, nu är det dags för lite spel, playstation move, pingismatch mellan
Tommy och Niklas, får väl se om Niklas kan få vinna den här gången?!
Han var inge bra alls på det spelet :p haha

Postat av: Gunn Hege - kommenterer alltid tilbake!

Elsker ditt design!

2010-10-19 @ 16:41:41
URL: http://www.ghrhetland.blogg.no
Postat av: lovisa

Har du haft en bra daG?:)

2010-10-19 @ 20:06:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner