17 oktober 2010

Snart är helgen slut.. I morse när jag vaknade trodde jag faktiskt att den redan var det.
Vaknade 10.15 ungefär med panik över att jag försovit mig..
Men efter ett tag när jag skällt lite på mig själv insåg jag att det faktiskt bara är söndag idag,
då hade jag ju lugnt kunna fortsätta sova -.-
Just nu sitter jag i soffan och funderar på att slå på någon film,
är ju så tråkigt att vara ensam..
Hjärtat mitt har precis farit iväg och ska byta däck på bilen och det vore ju smart,
börjar ju bli rätt halt på kvällarna nu.. Usch, vill inte ha vinter än, vart tog sommaren vägen ?! :O

Sen kommer Tone också så vi ska leka lite och fixa mitt hår lite !
Klippte lite igår, men måste finslipa lite idag som vi missade igår :p haha
Men jag blev sketa nöjd ! Jag är snygg i håret !!! :D haha
Tone är riktigt duktig på att klippa, borde kanske fundera seriöst på att bli frisör ?! :)

Aja, bild på frippen kanske kommer sen, men bara kanske ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner