11 september 2010

Usch vilken hemsk dag !!! :S
Mår verkligen inge bra alls, kan jag inte bara få bli riktigt frisk !? :O
Hela helgen och även idag har jag mått illa och haft ont i magen.
Idag under vårt rep blev jag så illamående och yr så jag var 100%
säker på att jag skulle svimma om jag stod kvar.
Så det blev bara att bryta och springa iväg och hälla i sig litervis med vatten
och sedan sitta ner resten av tiden, typiskt.. :(
Resten av skoldagen gick väl helt okej faktiskt.

Nu sitter jag hemma, väntar på att Tone ska sluta så få vi se om hon
kommer hit så vi kan fixa lite biljetter och sedan gymma,
eller om vi skippar det idag, har ju hänt lite grejer så jag vet inte riktigt
om hon är så pigg på att göra något idag :(

Aja, vi får väl se hur det blir, nu ska jag hur som hellst slänga i mig lite mat.
Gör det lätt för mig och värmer upp lite lasagne från frysen :p haha

Postat av: Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra stolt över? (:

Då kanske du har lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Allt du behöver göra är att gå in på min blogg och följa instruktionerna så kanske du tar hem segern!

Ha det så bra! (:

2010-10-11 @ 16:49:01
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner