bloggtorka och halloweenparty

Har haft bloggtorka ett tag nu, har varken haft ork eller lust
att skriva i bloggen, varför ens försöka när man inte har något att skriva om ?!
I förra inlägget var jag ju lite orolig att mina kläder till halloween inte skulle hinna komma,
men det gjorde dem faktiskt, lycklig var jag, ända tills jag provade kläderna...
Enligt bilden skulle kjolen vara riktigt kort och toppen såg rätt lång ut.
Men väl på så var kjolen perfekt, great tänkte ju jag, men kanske inte ändå..
För när jag tog på mig toppen så upptäcker jag att det är otroligt kort,
alltså att den slutade bara strax under brösten, LESS !!!
Men hittade på en lösning så det gick ju bra ändå..


Förfesten blev inte direkt som vi tänkt oss, bara för att vissa inte törs stå upp
för det dem säger och sedan heller inte säga vad dem tycker, irriterande !!
Men det funkade iallafall, jag och Tone satt med våra drinkar och lyssnade på musik
och resten verkade ju bara halvdöda allihop, så det var väl kanske lite tråkigt.
Men det var iallafall 100 gånger bättre än vad det blev på krogen..

Visst, vi var smarta och drog på krogen väldigt tidigt för att det inte skulle hinna
bli så himla fullt och för att slippa köa, så vi var där innan 22.00 och det betydde
gratis inträde för oss, tack för det !! :) Men sen gick det väl bara utför..
Könde mig otroligt ignorerad utan Tommy ett tag då han bara försvann
varje gång man träffade på honom så det var ju lite tråkigt.
Men botten var ju nådd då någon dum jävla idiot till tjej välter ett
bord så alla drinkar föll rakt ner i mitt knä, med vilje dessutom !!! :@
Jag var så förbannad och dessutom kändes det ungefär
som att jag pissat på mig efter alla drinkar
jag fått över mig och det var ju mindre roligt.

Drog hem rätt tidigt, var hemma redan långt innan krogen stängde, inte ett vanligt fenomen.
Man brukar ju komma dit så sen så det känns som att man varit där i 5 minuter så ska
dem helt plötsligt stänga, men inte den här gången. Kändes snarare som att vi varit där i en
hel evighet och ändå gick vi hem så tidigt :p
Väl hemma blev det lite snack, lite känslosamt snack, men det kändes skönt.
Tack till sötaste Tone, du är den enda människan i hela världen som vet precis allt om mig
och som vet precis hur jag känner i alla situationer, den enda som förstår !!! <3



Aja, nu ska jag inte ta ihjäl er med allt dösnack, ska fixa lite i sovrummet och sen
gå och lägga mig och vänta på älsklingen som kommer om kanske 40 minuter ?! :)
Natti !!
Postat av: Eriiza

Haha, lite stripp-outfit då ? ;D

2010-11-18 @ 11:27:12
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner