fly från verkligheten?

Någon mer än jag som känner för att bara sticka iväg på en
impulstripp vart som helst?!
Tänk att bara sätta sig i bilen eller bussen/tåget, vad som helst alltså,
och bara åka någonstans, utan ett egentligt mål.
Bara åka och åka, se saker, träffa helt nytt folk som inte alls
har någon aning om vem du är och ditt förflutna.
Hur underbart skulle inte det vara?! :)

Jag vill fly från verkligheten ett tag, ta med mig en enda vän
och bara resa runt, i Sverige, i världen, det kvittar!
Roligast skulle väl förståss att vara att resa i utlandet,
men tro det eller ej, du ser nog alltid något nytt
av att bara resa runt i vårt avlånga land.

Tänk på sommaren, det finns verkligen HUR MYCKET SOM HELST
att uppleva bara i Sverige!!!

Åh, jag skulle vilja ta med mig en vän och sticka nu på direkten,
första anhalt; Huvudstaden!! ;) hihiii Lovely!!



- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner