sjutton:förtiotre

Har ju haft kör lektion idag också, gick bra.
Eller det gick väl lite sådär i början, men sedan gick det bara bättre och bättre.
Anders tyckte att jag körde fantastisk bra bitvis, kändes bra att höra,
då blir man ju ännu mer peppad på att faktiskt fixa körkortet snart.
Är ju så hilma kul att köra och lärarna är alltid trevliga och sitter och skämtar med en.

T.ex. min förra lektion när jag körde med Mattias,
då började han peta ur växlarna för mig ibland för att jävlas och även
för att visa principen hur växlarna funkar och varför det är så viktigt
att trampa ner kopplingen ordentligt när man ska växla.
Växlarna går ju alltid att peta ur utan att behöva koppla,
men att lägga i växlarna brukar ju inte gå sa himla bra :p haha

Ska antagligen gå och basta med Madde senare, ska bli riktigt skönt.
Trevligt också att sitta där bara vi två och prata om allt mellan himmel och jord.

Är så glad att jag och Madde har blivit så pass bra kompisar som vi är,
hur skulle jag annars stå ut här i Långsele?!

- PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner