nollsex:femtiotre

Goood moorgoon..!! :)
Är ni pigga och glada idag? Det är jag!
Eller, lite småtrött är jag idag eftersom det blev så sent igår,
somnade vid 00.00-tiden ungäfär, och numer är det sent för mig,
så lite trött som sagt.
Anledningen till att det blev så sent är att jag pluggade matte enda tills
22.30 tiden sedan låg jag en stund och pratade med Kim.

Pluggandet gick ju sådär. Först tyckte jag att de gick hur bra som hellst,
kändes typ som att jag var bäst i världen på ekvationer, men sedan
körde jag fast ordentligt, så vi får ju se hur det går på provet,
kanske blir så att jag klarar halva utan problem och resten går åt skogen.. :/

Men men, har 6 lektioner idag; Svenka, idrott - lunch - historia, matte (prov),
engelska och sist men inte minst, kör. Kommer nog gå rätt fort ändå
skulle jag tro.

Men nu ska jag ta och kliva upp och äta lite frukost så man står sig
fram till lunchen.
Ha en toppendag.!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner