mat, mat, mat...

Åh, sitter här hemma, känner mig en aning hungrig, har inte ätit något
förutom en ynka äpple sedan igår vid 16 tiden.
Kom på att jag hade kotletter i frysen, så nu ska lilla jag
ställa mig och steka lite kotletter, till det bli det potatissallad, mums!! :)

Men innan jag kan börja med maten så måste jag vänta på att Madde ska komma med pengar.
Ska få de sista 400 kronorna för telefonen hon köpte av mig.
Jag var ju så snäll och lät henne betala av den, så har fått pengar lite då och då.
Hon skrev nyss att hon skulle komma förbi, toppen!!
Satt ju precis och tänkte på hur ekonomin skulle gå ihop, ska ju parta på fredag
när det är studenten, och med de inka 200 kronorna jag hade kvar
så hade det inte gått speciellt bra ^^ haha

Aja, nu ska jag vänta på att hon ska komma,
sedan ställa mig där fruntimmer hör hemma, i köket x) haha

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner