Hastigt och lustigt

Jahaja.. Då blir det hemresa idag.. ^^
Blev väckt av Jimmy i morse som kom och sa att
han ville prata om något!
Han sa att det kändes som att det inte riktigt funkar mellan oss.
Och jag har ju faktiskt känt av det lite jag också.
Eller jag har kännt enda sedan i Söndags att något har varit fel och att det inte riktigt var som det skulle.
Satt då här med tårar i ögonen och hoppades på att det skulle bli bättre, och det blev det ju..
Men nu så kände han att det inte funkade, så det blev till att beställa biljett hem på direkten.

Han sa att jag var välkommen att stanna tills på fredag som det var sagt.
Eller, egentligen var det ju sagt att jag skulle åka hem idag,
men när han glömde att beställa tur och retur biljett så bestämde vi att
jag skulle stanna tills på Fredag och sedan skulle vi tillsammans åka upp då.
Men nu blir det hemfärd idag istället, såhär lite hastigt och lustigt.. ^^

Men det känns faktiskt rätt skönt om jag ska vara ärlig,
Stockholm är nog inget ställe för mig.
Eller, kanske om jag kom ut och började lära känna stället,
men nu har jag ju suttit instängd i flera dagar, bara för att jag inte haft en nyckel.

Men men, ska fortsätta att packa ner det sista.
Jimmy skulle komma hem från jobbet runt 9.00
så att han kunde skjutsa mig till City Terminalen så att jag får kliva på bussen
och åka den långa vägen hem.
Bussen går 10.30 och jag beräknas att vara hemma i Sollefteå 18.30.
Så jag har 8 långa timmar framför mig på bussen, not so funny!!! ^^

- PUSS
Postat av: mana isabella kyrk

Härligt! Jodå de e bara bra.

Dedär som hände imorse låter ju inte särskilt bra.

2010-06-16 @ 13:40:46
URL: http://manaisabellakyrk.blogg.se/
Postat av: J. -17 och gravid

Snygg blogg :)

2010-06-16 @ 17:13:16
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner