Har Hugo Rosas dålig självkänsla?

Har ni sett att improveme.se har listat de 99 snyggaste männen i Sverige?
Själv hittade jag dit genom en hänvisning från Hugo Rosas blogg.
Han är ju faktiskt med på listan, men är han kanske lite missnöjd över sin placering?
Jag tänkte eftersom att han faktiskt ger sig själv en helt annan plats än
den som faktiskt står på listan?!



Denna bild kommer från Hugo Rosas blogg.
Men det som han publicerat stämmer inte alls med det jag hittade på improveme.se
Jag har printat det som fanns på improveme.se och ska visa er allt Hugo's bild i inlägget
är manipulerad. Undra om det är en liten Hugo som inte alls var nöjd med sin framröstade plats!? ^^



På Hugo's blogg så visar han att hans bild är nummer 93 av 100,
men när jag kollar improveme.se så är denna man; Cimon Lundberg, nummer 8, bild nummer 93, wierd!!!



Enligt improveme.seligger Hugo på plats 67 och bild nummer 34...
Det är något som inte riktigt går ihop med hans publicerade bild!!!



Sedan har vi då den riktiga nummer 7, Måns Zelmerlöw, bild nummer 94.

Tror ni att det bara blivit något fel, eller är det faktiskt så att självaste Hugo Rosas har
så dålig självkänsla att han var tvungen att manipulera bilden
och framstå som nummer 7 av Sveriges 99 snyggaste män.
Han verkade då inte alls nöjd med sin plats på nummer 67...


- PUSS
Postat av: Mana Isabella Kyrk

Dålig självförtroende har han nog.

Själv tycker man att Hugo Rosas är betydligt mycket snyggare än Måns Zelmerlöv.

Fin blogg föressten!

2010-06-15 @ 14:58:17
URL: http://manaisabellakyrk.blogg.se/
Postat av: marielle

Tack för sympatin :)Hade ju varit bättre om polisen brytt sig lite mer :/

2010-06-15 @ 16:43:26
URL: http://bekilon.blogg.se/
Postat av: mana isabella kyrk

visst är han! :D

Hur är det annars? :)

2010-06-15 @ 22:31:54
URL: http://manaisabellakyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner