Vill ju så gärna

Satt precis och kikade runt lite på Elgiganten och såg att dem har en julkalender där dem lottar
ut jätte fina priser varje dag fram till jul. Självklart så är jag med i utlottningen.
Ett pris skulle vara helt underbart att vinna, skulle världens bästa julklapp till mitt hjärta!
Vill ju så gärna ge han något han önskar sig, men inte så lätt när man inte har världens
bästa ekonomi, och just denna sak han vill ha kostar ca 7000 kontant, dyyyyrt !!!
Det har jag verkligen inte råd med, så jag hoppas verkligen på en vinst, skulle vara awesome :D

Tänker inte nämna här och nu vad priset är, skulle ju vara förargligt om jag skulle vinna
och Tommy skulle läsa detta och se vad han får i julklapp.. Så därför väntar jag och ser.
Vinner jag, kommer jag hålla det hemligt fram till jul, vinner jag inte så kan ni få veta vad det var.
Sitter och väntar med spänning ;)

Postat av: Eriiza

Haha, det är sant ! ;D

Men å andra sidan är tvättmaskin ganska behövligt

och kommer absolut till användning ! =)

2010-12-08 @ 15:51:13
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Naa, vad fick du göra ?

Sälja den ? =/

2010-12-08 @ 17:58:07
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner