Vilken upplevelse

Haha igår jag jag och Tommy på bio för första gången tillsammans och det var ju en upplevelse.
Jag har nog aldrig sett Tommy så extremt less och så nära ett närvsammanbrott .
Vi gick och såg nya Narnia och jag gillade filmen, dock så fick man ju sitta lika rak sen nån jäkla
käpp i ryggen för annars försvann halva bilden och därmed även texten, men annars så^^
Tommy har aldrig velat gå på bio med mig tidigare för att han verkligen hatar bio,
han tycker det är trångt för benen och folk runt omkring kan inte alltid bete sig, men jag lyckades dra med honom.
Men han sa att det var sista gången han gick på bio på de närmsta 10 åren.

När vi kommit in och satt oss i salongen tog det inte lång tid innan man bokstavligt talat ville strypa ungarna som satt framför och även deras pappa som inte hade nog med vett att säga åt dem. Sedan efter ett tag kom det två ungar som satte sig bakom, inte heller då tog det lång tid innan man ville strypa dem också. Blev ju heller inte bättre av att det tog en timme innan filmen började, så man bara satt där och visste inte vart man skulle ta vägen för att hejda sina utbrott. När filmen väl startade så kunde inte dom bakom sitta still, utan satt och klättrade på sina stolar vilket ledde till att man fick ett antal sparkar i ryggen, inte så skoj. Sedan ringde telefonen för tanten bredvid mig två gånger mitt i filmen.. (Gamla människor har som regel alltid högt ljud på telefonen..)

Ja ni kanske förstår, var ingen vidare upplevelse det där..

Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-02 @ 23:08:35
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner