Träningen

Jaha, för ett bra tag sedan sa jag att jag skulle börja ta träningen lite seriösare,
gick ju inte så himla bra i början. Visst, jag var ju där då och då och gick lite på bandet
och lyfte en och annan vikt, men mycket mer än så var det ju inte.
Blev ju lite så att man skämdes lite och fick lite smått ångest över att man
var så lat och aldrig fick fingrna ur arslet och gå dit och verkligen anstränga mig
istället för att bara sitta hemma i soffan, smälla i mig godsaker och bara klaga
över att fettet börja hänga mer och mer...

Nu jävlar börjar man ju faktiskt till slut fått ut fingrarna och tagit tag i saken
och det känns faktiskt så jävla bra. Visst att jag inte hunnit så himla långt
i min träning, men det är ju en bra början iallafall.
Vi, jag och Tone, har gjort ett schema, som vi hittills faktiskt har hållt rätt bra.
Eller, vårt första schema gick ju åt fanders efter att gymmets scheman ändrades dagen efter.
Men det vara bara till att göra ett nytt.

Nu blir det fritt gym med lite vikter och crosstrainer 2 dagar i veckan
sedan blir det pass tisdag, onsdag och torsdag.
BodyPump två gånger och cykel en gång och hoppas på att det
till slut ger några resultat. Har även ändrat lite i kosten
så vi får väl se hur det går, hoppas iallafall på det bästa :)

Postat av: Eriiza

Tack, hoppas jag med.

Men tyvärr verkar jag bara falla.. =/



Men det är ju bra att du kämpar på, på gymmet.

Själv har jag noll disciplin.. =O

2010-12-02 @ 16:03:46
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner