Ny design

Slängde in en ny design här tidigare ikväll, var så otroligt less på den andra,
och kände att jag bara var tvungen att byta innan jag skulle spy, så döless var jag.
Men nu är det nytt och fräscht och jag är riktigt nöjd :)

Tycker att den nya designen är jätte fin och gullig, stilren och
lagom mycket detaljer, så fint så :)

Nu är det ju faktiskt inte jag som gjort designen, även fast jag gärna
skulle vilja ha kunskaperna till att göra min egen design.
Men nu är ju fallet så att jag inte har kunskaper till det,
så jag har istället en design gjord av den här tjejen; Werali



All creds till henne för den fina designen, Tack !! :)
För att komma till hennes blogg, klicka på länken eller bilden.

Postat av: Eriiza

Riktigt fin ny design, enkel och fin !

2010-12-03 @ 15:42:44
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner