Nostalgi

Tog mig en liten tripp tillbaka i minnet och drog hem en serie jag inte har
sett på många många år. Var faktiskt mamma som brukade titta på serien
och hade jag inget bättre för mig kunde jag sitta med henne i soffan hemma och titta jag också.
Till slut blev jag faktiskt helt fast och kunde inte sluta titta, så varje dag efter skolan
la jag mig på soffan eller i sängen och tittade.
Nu är det flera år sedan serien sändes på tv och jag har inte tänkt på det så mycket,
men helt plötsligt kommer namnet upp i huvudet. Det blev som "Oh God, det var länge sen!"
Var bara tvungen att se igen...

Så nu ikväll, hade egentligen tänkt titta på nya Harry Potter, så slängde jag på ett avsnitt
och blev totalt fast igen, det är ju hur bra som helst, blev iallafall 4 avsnitt.
Är kanske bara jag som gillar den, men det gör mig inget.
Men ifall att någon av er skulle vara intresserad så är serien jag pratar om; Felicity.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner