Mellandags... "REA"?!

Alltså fy helvete vad less jag är på att man bor där man gör.
Detta ställe måste ju vara världens jävla ände, jordens arsel..
Kan ju lova att om det nu är så att gud skapade jorden så glömde
han denna "stackars" lilla stad, för den är då inte mycket till världen...

Drog ner på stan idag och tänkte handla lite på årets mellandagsrea,
men det man tänkte när man väl var där var - " vart fan är rean? "
Det var ju samma vanliga jäkla pris som det alltid är, det vill säga svindyrt.
Fast.. tänker man efter så fattar man nästan varför.
Det är ju ingen affär här som har råd att sätta ner priserna på sina varor
för då går dem inte runt, istället så tar dem ju nästan överpris på sakerna.
Inte konstigt att detta är en avbefolkningsbygd, hela skiten kommer dö ut inom
de närmsta åren...

Kom ju trots allt hem med ett par grejer iallafall, ett par jeansleggings och ett helt
vanligt och rätt tråkigt linne, men vem behöver inte basplagg liksom ?!
Var egentligen ute efter en massa mer, bl.a. en eller kanske till och med flera bh'ar,
men icke, hittade inte en enda jävel som föll mig i smaken. Eller någon kanske gjorde det
men då finns det ju såklart inte i min storlek. Verkar som att klädbutikerna här bara tar in
bh'ar i MINI storlekar för att alla här har liten byst, eller att verkligen alla har stor byst
så alla bh'ar i större storlekar tar slut på några sekunder. Ja, inte vet jag, men något skumt är det ju.
Skulle även ha ett par nya leggings. Vill inte ha helt vanliga tråkiga men heller inte några
med nitar eller paljetter eller sån skit på. Men finns det? NEJ !!! Såklart inte..
Vill härifrån så man kanske kan få köpa lite kläder någon gång för här verkar det ju vara
totalt omöjligt... Åhhhh !!! 

Postat av: Zoofie

Att köpa bhar måste vara det jobbigaste som finns om man har större än C kupa. På ALLA står det "Avalible in A-C". Jag HATAR det. Själv beställer jag de flesta av mina :p

2010-12-28 @ 23:22:00
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Zoofie

Sv; Nej så jävla jobbigt! >_<

Har haft en jätte mysig jul hemma med familjen i Ramsele, hade pojkvännen med mig också :) På juldagen hade vi pubkväll på Restaurang Utsikten också så vi jobbade. Har inte hunnit ha den där julen man vilar på iår ;) haha. Men har varit jätte mysigt! :) Din då?

2010-12-28 @ 23:35:15
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Zoofie

Sv; Hade inga julkänslor jag heller, men det kanske är sådant man får ta när man blir äldre? ^^ haha.



Jo det är verkligen det jobbigaste som finns :(

2010-12-28 @ 23:53:14
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner