Helt slut i kroppen...

... efter ännu ett pass med BodyPump.
Detta var tredje gången jag körde pump, och jag tycker att det är skit kul.
Känns skit bra, men blir helt slut, sedan kommer min kära vän som
kallas träningsverk och hälsar på några dagar framöver, skööönt !! ;)

Däremot så var det inte så himla kul idag, typiskt !!
Har ju som sagt varit på tre pass och varje gång har det varit en ny instruktör.
Tycker att det är lite jobbigt när det är olika sådär.
Precis när man börjar komma in i det hela och fatta allt,
då kommer det någon ny med sina sätt att köra och det blir
bara till att börja om på ruta ett..

Dessutom var denna inte speciellt bra heller tyckte jag.
Eller alltså, hon kan ju sin sak, men hon gör allt så annorlunda
och såfort man vilade två sekunder var hon på en med mördarblicken
och det kändes verkligen som att hon dömde en för att man inte är starkast i världen
och inte orkar lika mycket som henne som är vältränad och kan passet utan och innan..
Så lite minus för passet idag på grund av det, annars var det bra.
Nu är man sådär skönt mör i kroppen och ska snart börja med maten så den är
klar när hjärtat kommer hem, blir kyckling och ris men beasås och min
egen goda "grönsaksdip" ;)




Postat av: Eriiza

Tack ! =)

Ja, det tycker jag absolut att du skall göra.

Men bara om de är i betydelse för dig själv. =)

2010-12-03 @ 21:51:29
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner