Fredagsmyyyys...

Får ju nu mer bara äta godis på helger så efterden goda middagen
jag lyckades laga idag så fick jag lite godis av hjärtat.
Hade väl bara tänkt sitta hemma och äta på mitt godis, dricka lite julmust
och bara slötitta på någon film under en mysig filt med mysig pojke.
Men så blev det inte..

Istället så blev det att lämna godispåsen och sticka iväg upp till Katta.
Kanske rätt bra, då har jag ju mer till senare?! ;) hehe
Väl där uppe blev det väl först bara massa skitsnack och ett och annat glas vin.
Till slut blev det snack om att kanske spela något spel, men inte vilket spel som helst,
utan det nya dans spelet Dance Central till Kinect.
Först blev man väl kanske lite blyg och därmed otroligt stel,
men efter ett tag så släppte det väl och jäklar vad vi dansa och fula oss,
man måste ju bjuda på sig själv emellanåt.
Fick ju även äga ut Tommy totalt på battle, kände mig lite duktig :D hahah



Nu är vi hemma igen och Tommy har gått och lagt sig och snarkar väl redan vid det här laget.
Själv lär jag bli uppe ett tag till, tänkte ta mig en liten nostalgitripp och kolla på Dunderklumpen ;) hehe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner