Dunderklumpen ftw :D

Hahahaha Jag tittade ju på Dunderklumpen i natt när jag inte kunde sova
och jag måste bara erkänna, jag ÄLSKAR Dunderklumpen !!!
Jag blir ju nästan som ett barn på nytt ;)
När man ligger där i soffan och minns alla saker och bara skrattar åt
hur underbar filmen är :D

Min favorit är ju helt klart Endumen, så underbar liten kanin (?),
han är ju så otroligt söt och så sjukt korkad så det är ju inte sant.
Man minns ju hans lilla sång ute på tjärnen; "Farväl FarVÄÄÄL, förtjusande Jens",
men igår sa han en sak som fastnade totalt i min skalle;

" Endumen tror att det här är en dröm och nyper sig, 'AJ!!!' Det var ingen dröm. "

Hahah så klockrent citat så det är ju inte sant !!! :D 


Postat av: Eriiza

Ahaa, låter ju bra ! =)

Men det är en perfekt sak att önska sig pengar för på jul och födelsedag ! =D

2010-12-04 @ 15:32:17
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner