Dear Santa..

Har alltd svårt att komma på saker som jag vill ha när det börjar
närma sig jul och födelsedag, men har iallafall kommit på några saker.
Hittade massa kläder från Gina som jag vill ha, man kan ju alltid hoppas ;)
Men det jag vill ha mest är nog detta:


Extern hårddisk med 1 TB minne, skulle verkligen behövas, blir ju alltid så fullt på min
dator direkt, undrar vad det beror på ?! o_Ô haha
Just denna modell hittar du HÄR.

Har även hittat en sport BH som jag har kärat ner mig totalt i, vill ha, vill ha, VILL HA !!!
haha hoppas jag har varit tillräckligt snäll i år;)



Denna fina finner du HÄR.

Sen är det väl alltid lite småsaker man skulle vilja ha men kanske är för snål för att köpa
själv, så lite sånt önskar jag mig också men det orkar jag inte ta upp här.
Är iallafall dessa saker som står överst på min önskelista i år:)

Vad har ni önskat er? :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner