Dags att dra till gymmet

Idag är det tisdag och det innebär att det är dags för ännu ett BodyPump pass.
Känner mig så seg och slö eftersom jag inte somnade förens efter klockan 8 i morse,
sen sov jag i ca 2 timmar, sen var det bara att kliva upp
för att hinna iväg och
äta lunchbuffé med Tommy innan han skulle iväg och jobba, så jag är ju en aning trött.
Men jag får väl försöka hänga med så gott jag kan på passet idag, gör mitt bästa iallafall :p

För er som inte vet vad BodyPump är så har jag letat fram en liten video.
Det är förvisso en "hemvideo", alltså inget proffsjobb, men det var den jag hittade
som visade helheten bäst, så vi kör på den ;)

 

Enjoy ;D

Postat av: Eriiza

Det låter jättefint ! =)

Kanske borde teckna upp det ?

Vad skall du få av din pojkvän ? =)

2010-12-07 @ 17:27:29
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Aaah, ingen som kan hjälpa dig på traven ? =)

Vad gulligt av honom, skönt att få något som man är i behov av ! =)

2010-12-07 @ 19:50:46
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner