6 december 2010

Sitter i hemma i soffan i min ensamhet, hjärtat är på jobbet.
Eftermiddags skiftet den här veckan, vilket betyder att han inte kommer hem
förens i natt klockan 1.00, jobbigt :(
Aja, väntar iallafall på att Paradise Hotel ska börja om ca 35 minuter,
enda gången det är positivt att Tommy inte är hemma är när
jag ska titta på PH, så jag får ha det tyst och bara koncentrera mig på tv'n x) haha

Idag har jag väl mest bara tagit det lugnt, förutom att städa och diska efter
helgen, var burkar och glas överallt och jag blir galen av att se allt stök..
Var i och för sig skönt att kanske en tredjedel av glasen var plastmuggar, bara att slänga.
Vi spelade ju öl-pingis i lördags, var faktiskt riktigt roligt, mycket roligare än
jag hade förväntat mig. Nog för att jag förlorade, men det bjuder jag på ;)
Nu är det iallafall städat och snyggt igen och jag kan sitta ner och lata mig.
Ska väl kanske plugga lite sen, men det får bli en senare fråga..


Satt här och funderade lite över nyår, vad man ska göra och med vilka,
för att inte tala om vad man ska ha på sig.
Men så kikade jag in lite på Nelly.com och hittade en klänning direkt som jag fastnade för.
Är inte så mycket för klänningar egentligen, men denna gillade jag verkligen :)

Contrast Dress SEK 439, TFNC - NELLY.COM


Vad tror ni, är det möjligen nyårsblåsan 2010/2011 ? :)
Klicka på bilden för att komma till försäljningssidan.

Postat av: Johanna

Fin blogg! Allt bra?



En blogg om sex, kärlek, mig och tankar. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig! :)

2010-12-06 @ 19:30:23
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Tatueringspengar är faktiskt det ultimata att få i julklapp eller födelsedag ! =)

2010-12-07 @ 12:39:50
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Tack ! =)



Awsome, kanske du skall skaffa dig lite bidrag i julklapp ?

Vad skall du ha ?

2010-12-07 @ 16:40:28
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner